عملکرد مربیان خارجی پرسپولیس در تقابل با استقلال؛ محبوبیت گاریدو به اوج می‌رسد؟

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس، سیزدهمین مربی خارجی‌ست که در شهرآورد پایتخت روی نیمکت سرخ‌پوشان می‌نشیند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف همشهری خود استقلال خواهد رفت.

سرخ‌پوشان در شرایطی برابر رقیب دیرینه خود به میدان می‌روند که بعد از جدایی اوسمار ویرا از جمع قرمزها، خوان کارلوس گاریدو سرمربی ۵۵ ساله و اسپانیایی که سابقه حضور در ویارئال و رئال بتیس را در کارنامه دارد هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته است.

پرسپولیس با گاریدو اگرچه در ۲ بازی نخست نمایش خوبی نداشت و در برابر ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز به تساوی رسید اما رفته رفته شکل بازی خود را پیدا کرده و در دو بازی بعدی اخیر مسابقات لیگ برتر موفق شد فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک را شکست دهد و ۸ امتیازی شود.

عملکرد مربیان خارجی پرسپولیس در تقابل با استقلال؛ محبوبیت گاریدو به اوج می‌رسد؟

گاریدو با حضور در دربی یکصد و چهارم بعد از یورگن کده، استانکو،وینگو بگوویچ،راینر سوبل، آری ‌هان، نلو وینگادا، زلاتکو کرانچار، مصطفی دنیزلی،مانوئل ژوزه، برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و اوسمار ویرا، سیزدهمین سرمربی خارجی خواهد بود که در این دیدار حساس روی نیمکت سرخ‌پوشان می‌نشیند.

تاکنون سرمربیان خارجی در ۲۳ دربی هدایت پرسپولیس را برعهده داشتند که حاصل آن ۷ پیروزی برای این تیم بوده و ۱۱ دیدار نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. همچنین قرمزها در ۵ بازی نیز برابر همشهری خود با حضور سرمربیان خارجی شکست خورده است.

حال باید دید گاریدو که رضایت هواداران را با خود دارد، می‌تواند با پیروزی در دربی محبوبیت خود را به اوج برساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس